N Kolay ve Kroppa deneyim tasarımında nöropazarlama ve yapay zekâ ile fark yaratıyor

Türkiye’nin en kapsamlı finansal teknolojiler ekosistemi olarak faaliyet gösteren Faal Bank’ın dijital bankası N Kolay, kullanıcı tecrübesini geliştirmek için dijital ajans Kroppa ile yenilikçi bir UX araştırması projesine imza attı. Bu proje kapsamında N Kolay’ın müşterilerine sunduğu tecrübesi daha da harikaya götürmek ismine klasik araştırma yollarının ötesine geçerek nöropazarlama teknikleri kullanıldı ve içgörüleri derinleştirmek için yapay zekâ takviyeli tahliller gerçekleştirildi.

 

Son devirde müşteri tecrübesinde daima bir uygunlaştırma sağlayan N Kolay, harikalığı hedefleyen projelerine bir yenisini ekledi. Dijital ajans Kroppa ile gerçekleştirilen iş birliği kapsamında, N Kolay müşterilerine sunulacak yeni kullanıcı tecrübesi için müşteri odaklı yaklaşımı pekiştirecek biçimde nöropazarlama ve yapay zekâ takviyeli tahliller içeren bir araştırma yürütüldü. 

N Kolay taşınabilir uygulaması için yapılan kullanıcı deneyimi fokus küme testlerinde, çalışmaya katılmak isteyen şahısların, BCI (Brain Computer Interface) üzerinden EEG bilgileri tahlil edildi. Müşterilerin ihtiyaçlarını, beklentilerini ve his durumlarını derinlemesine manalandırmak için ise edinilen bu sonuçlar AI modeli ile sentezlendi. Elde edilen tahlil, tecrübelerin şahsileştirilmiş ve pürüzsüz hale getirilmesine yönelik değerli içgörüler sundu. N Kolay bu proje ile edindiği içgörüler ve müşteri geri bildirimleri ışığında evreli olarak uygulamanın kullanıcı tecrübesinde güncelleme yapıyor.

Numanoğlu: “Müşterilerimizi Anlayarak Tecrübe Stratejilerimizi Şekillendiriyoruz”

Aktif Bank Müşteri Tecrübesi ve İletişim Grup Başkanı Gamze Numanoğlu, bu iş birliğinin hem Etkin Bank’ın hem de Kroppa’nın kesimdeki inovatif yaklaşımını gözler önüne serdiğini belirtti. Numanoğlu, “Aktif Bank olarak müşteri tecrübesi alanında daima olarak müşterilerimizden aldığımız geri bildirimleri tahlil ediyor, onların gereksinimlerine yönelik tahliller üretiyoruz. Geliştirdiğimiz stratejilerle, kullanıcılarımızın beklentilerinin ötesine geçmeyi hedefliyor ve müşteri odaklı yaklaşımımızı her alanda önceliklendiriyoruz” dedi. Bu iş birliğinin gerisindeki temel gücün, müşterileri sadece dinlemekle kalmayıp onları hakikaten anlamak olduğunu vurgulayan Numanoğlu, “Kroppa ile birlikte gerçekleştirdiğimiz nöropazarlama ve yapay zekâ takviyeli bu araştırma ile müşterilerimize her temas noktasında pürüzsüz tecrübeler sunarak, memnuniyetlerini en üst seviyeye taşımayı hedefliyoruz. Bu üzere yenilikçi çalışmalara erken adaptasyon göstererek tecrübede harikalık maksadımıza koşuyoruz” diye ekledi. 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:Alaşehir’in imza projesinde çalışmalar son sürat
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Sahte içki kâbusu… Can kaybı artıyor, uzmanlar uyarıyor!
TKYB Üst Fonu ilk yatırımlarını Mediterra Capital ve Revo Capital fonlarına gerçekleştirdi
KOMEK ve ASEM’de Yeni Dönem Kayıtları Başlıyor
QNB Türkiye, Deprem Bölgesindeki Çalışanları İçin Yeni Evler İnşa Etti
İstanbul’da Sıcaklıklar Artıyor: Bahar Havası Geliyor
Türk Start-up’ı Kfobix, Sber500’de finale kalarak Rusya pazarına girdi
Alt Yazılı Film İzle | © 2025 |

WhatsApp Toplu Mesaj Gönderme Botu + Google Maps Botu + WhatsApp Otomatik Cevap Botu grandpashabet betturkey betturkey matadorbet onwin norabahis ligobet hostes betnano bahis siteleri aresbet betgar betgar holiganbet