Güzelbahçe Belediyesi’nden Yeni Hizmet: GÜZİM

Güzelbahçe Belediyesi çatısı altında kurulan GÜZİM (Güzelbahçe Belediyesi Bağlantı Merkezi), vatandaşla direkt temas kurarak muhtaçlıkları yerinde tespit etmek, tahlil süreçlerine iştiraki artırmak ve lokal idareyle halk ortasındaki bağlantısı güçlendirmek gayesiyle hizmete başladı.

Güzelbahçe Belediyesi, hizmet kalitesini artırma, halkla daima yüz yüze bağlantı halinde olmak emeliyle kurulan GÜZİM (Güzelbahçe Belediyesi Bağlantı Merkezi) esnaf ve vatandaşla saha çalışmalarına başladı.

‘Vatandaşa dokunan bir belediye olacağız’

Vatandaşla irtibatı telefon üzerinden değil teğe bir yüz yüze bağlantıyla hizmet sunduklarını söyleyen Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa Günay, “ Biz yeni ve hakikat bir irtibat kanalı olarak vatandaşımızdan alacağımız; şikâyet, istek, dilek ve talepleri teğe bir yüz yüze görüşerek almayı başlattık. Vatandaş telefonla ulaşmayacak yalnızca, sokakta Güzelbahçe Belediyesi İrtibat Merkezi kıyafetleri üzerinde, elini sıkabileceği, kim olduğunu bileceği çalışanla yüz yüze muhatap olacak. Bu irtibatın daha yanlışsız ve vatandaşlar tarafından beğenilen bir hizmet olduğunu alana çıktıkça görüyoruz. Biz talepleri telefonla da toplumsal medya aracılığıyla bildiriyle da alıyoruz lakin yazının duygusu yok. Vatandaşa dokunan, vatandaşla göz teması kurabilen bir irtibat sistemine artık geçiyoruz. Gayemiz alanda gerçekleştirilecek görüşme, müşahede ve bilgi toplama süreçlerinde faal misyon almak, hem toplumsal sorumluluk şuuruyla hareket etmek hem de mahallî iştirak kültürünü güçlendirmek olup,  kurumumuzun alandaki yüzü olarak, hem dinleyen hem anlayan hem de tahlil süreçlerine katkı sunan bir anlayış geliştireceğiz. Bu doğrultudaki maksadımız ise saha çalışmaları sonucunda vatandaşların beklenti, teklif ve meselelerini birebir dinleyerek, bu bilgileri sistemli biçimde tahlil edip belediye hizmetlerine istikamet verecek nitelikte raporlar oluşturmak. Biz bir yıl içinde birçok projeye imza attık ve birçoğunu devam ettiriyoruz. Güzelbahçe’de farklı toplumsal, ekonomik ve yaş kümelerine mensup bireyler yaşamakta. Bilhassa günlük ömrü direkt etkileyen hizmet alanlarında (temizlik, ulaşım, park-bahçe, altyapı vb.) ağır talepleri olan vatandaşlar; yaş almış bireyler, gençler, esnaf ve bayanlar üzere kümelerle direkt bağlantı kurarak problemleri yerinde tespit edip anında tahlil üretmeyi planlıyoruz. Yaptığımız projelerden ne kadar haberdar oldukları, yapılan çalışmaları hakikat bulup bulmadıkları, öbür hangi taraflarda çalışmalar yürütmemiz gerektiği ilgili işçilerimiz vatandaşa teğe bir bağlantı halinde olacak. Telefon kadar değil bir el sıkmak kadar yakın olacağız vatandaşımıza” diye konuştu.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:Başkan Mutlu’dan Kemeraltı mesajı: Artık konuşma değil iş yapma vakti
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Manisa Büyükşehir Ramazan’ın Son İftarında Şehit Aileleri ve Gazileri Ağırladı
Büyükşehir Belediyesi Ramazan Bayramı’na hazır
Miniklere denizlerin önemi anlatıldı
Başkan Tugay Menderes’in köylerinde üreticilerle buluştu
Başkan Kırgöz Mahalle Buluşmalarına Devam Ediyor
Konya Büyükşehir Keçili Kanalı Islahı Projesinin 3.2 Km’lik Kısmını Daha Tamamladı
Alt Yazılı Film İzle | © 2025 |