Başkan Denizli: “Vatandaşla daha doğru ve sağlıklı diyalog zemini oluşturuyor”

Çeşme Tahlil Merkezi’nin açılışında konuşan Belediye Başkanı Lal Denizli, merkez ile gelen talep ve şikayetlerin direkt sisteme işleneceğini ve bu sayede sürecin her adımını yakından takip etme ve hizmet kalitesini daima geliştirme imkanı bulacaklarını tabir ederek, “Vatandaştan gelen talep ve şikayetler belediyeye bağlı müdürlüklerde süratli bir biçimde tahlile kavuşturulacak. Merkez, vatandaşla daha hakikat ve sağlıklı diyalog kurma tabanı oluşturacak” dedi. 

 

Çeşme Belediyesi, vatandaşların taleplerine süratli ve faal tahliller sunmak emeliyle hayata geçirdiği Çeşme Tahlil Merkezi’ni hizmete açtı. Çeşme Tahlil Merkezi, halkın taleplerine daha süratli karşılık verebilmek, şikayet ve teklifleri en yanlışsız formda değerlendirebilmek için yenilikçi bir hizmet anlayışı sunuyor. Vatandaşlarla belediye ortasındaki bağlantısı güçlendirecek olan bu yeni yapı, belediye müdürlükleri ortasındaki uyumu artırarak sıkıntılara anında müdahale edebilme yeteneği kazandırıyor. 

 

“Hizmet kalitesini daima geliştirme imkanı sağlayacak”

 

Açılış konuşmasını yapan Belediye Başkanı Lâl Denizli, Çeşme Tahlil Merkezi ile gelen talep ve şikayetlerin direkt sisteme işlenmesinin sağlanacağını ve bu sayede sürecin her adımını yakından takip etme ve hizmet kalitesini daima geliştirme imkanı bulacaklarını söz ederek, “Sizlerden gelen talep ve şikayetler belediyeye bağlı müdürlüklerde süratli bir formda tahlile kavuşturulacak. Çeşme Tahlil Merkezi vatandaşla daha gerçek ve daha sağlıklı diyalog kurma tabanını oluşturacak. Vatandaştan gelen talep, teklif ve şikayetler direkt olarak sisteme yükleneceğinden bizler de bunu denetleyebileceğiz” dedi. 

 

“Vatandaşın süratli ulaşabildiği, vatandaşa süratli karşılık verebilen bir yapı”

 

Çözüm merkezi çalışanlarının eğitimlerini tamamladığını da söz eden Lider Denizli, “Vatandaşa en yanlışsız formda hizmeti vermek için de merkez çalışanlarına gerekli tüm prosedürleri, sistem kullanma süreçlerini aktardık. Eğitimlerimizi de tamamladık. Bizler kurum olarak vatandaşın süratli ulaşabildiği, vatandaşa süratli cevap verebilen bir yapı oluşturmak istedik ve Çeşme Tahlil Merkezi de bu formuyla kuruldu” diye konuştu. 

 

“Çeşme’mize güzel olsun”

 

Denizli, hizmet anlayışını en üst düzeye taşımak ve vatandaşlara daha güzel hizmet sunabilmek için titizlikle çalıştıklarını belirterek, “Emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Çeşme’mize iyi olsun” dedi.

 

Çeşme Tahlil Merkezi’nin irtibat bilgileri ise şu formda; 

Çağrı Numarası: 444 6 232 

Whatsapp Sınırı: 0535 664 88 88 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

İlginizi Çekebilir:Alaşehir’in imza projesinde çalışmalar son sürat
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Ali Türkkan ve Castrol Ford Team Türkiye, EA Sports WRC 24 Oyununda!
QNB Leasing ve IFC’den Yeşil Dönüşüme Güçlü Destek
Büyükşehir Zabıtasına tüketiciyi koruma eğitimi
Karla mücadelede 12 saatlik nefessiz takip
Kaçak inşaata zamanında müdahale
21. Akbank Kısa Film Festivali İçin Geri Sayım Başladı
Alt Yazılı Film İzle | © 2024 |

WhatsApp Toplu Mesaj Gönderme Botu + Google Maps Botu + WhatsApp Otomatik Cevap Botu grandpashabet betturkey betturkey matadorbet onwin norabahis ligobet hostes betnano bahis siteleri aresbet betgar betgar holiganbet