Canik’ten Rekor: Çağrıların Yüzde 96’sı Çözüme Kavuşturuldu

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Çözüm odaklı belediyecilik anlayışıyla hemşehrilerimize hizmet etmeyi sürdürüyoruz” dedi.
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, vatandaşlara aktif ve süratli bir halde hizmet vermeye yönelik çalışmalara imza atmaya devam ettiklerini tabir etti. Canik Belediyesi Davet Merkezi ile vatandaşlara 7 gün 24 saat hizmet vermeyi sürdürdüklerini kaydeden Lider İbrahim Sandıkçı, 2024 yılında Canik Belediyesi Tahlil Merkezi’ne gelen davetlerin yüzde 96’sını tahlile kavuşturduklarını belirtti. Tahlil odaklı belediyecilik anlayışıyla çalışmaya devam ettiklerini kaydeden Lider İbrahim Sandıkçı, davet merkezine iletilen taleplerin tahliline yönelik süreçleri ve sonuçlandırma süreçlerine dair anbean vatandaşları bilgilendirdiklerini söz ederek, “Hemşehrilerimize süratli ve aktif bir halde hizmet sunmak için 7/24 çalışmaya devam ediyoruz” dedi.
20 Bin 786 Davet Çözüldü
Canik Belediyesi Tahlil Merkezi’ne 2024 yılında gelen 21 bin 653 davetin, 20 bin 786’sını tahlile kavuşturduklarını tabir eden Lider İbrahim Sandıkçı, “Çözüm odaklı belediyecilik anlayışıyla hemşehrilerimize hizmet etmeyi sürdürüyoruz. Hemşehrilerimiz, Canik Belediyesi Tahlil Merkezimizle belediyemize 7 gün 24 saat ulaşabiliyor. Vatandaşlarımızın taleplerini ve tekliflerini dikkatle dinliyor, gelen talepleri anında ilgili ünitelerimize iletiyoruz. Ünitelerimizce yürütülen çalışmaların her etap ve sonuç bilgisini vatandaşlarımıza iletiyoruz. 2024 yılında Canik Belediyesi Tahlil Merkezimize gelen davetlerin yüzde 96’sını tahlile kavuşturduk. Öteki davetlerin tahliline yönelik çalışmaları, takımlarımızla birlikte ağır bir formda sürdürüyoruz. Her vakit olduğu üzere, hemşehrilerimize süratli ve aktif bir halinde hizmet sunmak için büyük bir uğraşla çalışmaya devam edeceğiz” diye konuştu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı